آموزش خرید GEM فری فایر
نوشته شده توسط : سحر

خرید GEM فری فایر

فری فایر یکی از پر مخاطب ترین بازی های ویدیویی است که نیازی به معرفی ندارد. این بازی موبایلی به حالتی از نبرد رویال است که از سبد بازی های پابجی موبایل و کالاف دیوتی و سایر سبک ها پیشی گرفته است. بازی فری فایر بیش از 60 میلیون کاربر و همچنین 500 میلیون بار بارگیری از پلی استور را دارد که کار کمی نمی باشد.

اگر به دنبال بازی متفاوتی هستید که حالت اکشن و پر حادثه داشته باشد و هدف از بازی حفظ حیات خود باید ما به شما فری فایر را پیشنهاد می کنیم. این بازی اکشن، بازیکن را برای حفظ جان خود تشویق به کشتن کاراکتر های حریف می کند و با استفاده از سلاح های کمکی که با توجه به امتیازات موجود تحویل و در اختیار گیمر قرار می گیرد به بازیکن کمک می کند.

اگر علاقه مند به این بازی اکشن هستید یا حتی می خواهید به تازگی این بازی را شروع کنید برای خرید GEM فری فایر به سایت فروشگاه اینترنتی گیم رویال مراجعه کنید. همچنین شما در این سایت می توانید خرید سی پی بازی کاد موبایل و خرید جم کلش اف کلنز رو با اطمینان خاطر انجام دهید.

چند ویژگی بازی فری فایر

-        پیدا کردن سلاح ها و دیگر آیتم ها در بازی

-        بازی در برابر 50 بازیکن واقعی و تبدیل شدن به آخرین مرد ایستاده در میدان نبرد

-        دوستان خود را به پیروزی برسانید و اخرین تیمی باشید که در آن قرار دارید.

-        ایجاد سبک اختصاصی خود با کارهای مختلف

-        کنترل های لمسی خوب

در دنیای آزاد فری فایر که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزدیات زیادی طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کار های مختلف را انجام دهند. با خرید GEM فری فایر می توانید انواع اصلحه، لباس ها، تجهیزات و ... را فعال کنید و اکانت و کاراکتر خود را ارتقاء ببخشید. برای این کار پیشنهاد می کنیم به سایت گیم رویال مراجعه کنید و خرید GEM فری فایر را انجام دهید تا بتوانید از تمام این شرایط استفاده کنید.

خرید سی پی بازی کاد موبایل

برای خرید سی پی بازی کاد موبایل چند روش مختلف وجود دارد، یکی از این روش ها این است که تمام مراحل به دست شما باشد و روش دیگر این است که تمام کار ها توسط ما صورت بگیرد. اگر بخواهید خودتان خریداری کنید باید با توجه به ریجن اکانت گوگل خود یک عدد گیفت کارت خریداری کنید. بعد این گیفت کارت را در بخش Redeem خود فعال کنید باید توجه داشته باشید که در زمان اجرای بازی، حتما اکانتی باشد که پول در آن واریز شده است. بعد از آن با ای پی به جز ای پی ایران وارد بازی شوید و به بخش store رفته و وارد COP point شوید و یکی از سی پی های مورد نیاز را خریداری کنید.

در غیر این صورت می توانید خرید سی پی بازی خود را به ما بسپارید، سایت گیم رویال می تواند خود این کار هارا برای شما انجام دهد و سی پی مورد نیازتان را برای شما خریداری کند. تنها لازم است به سایت گیم رویال مراجعه کنید. برای خرید جم کلش اف کلنز نیز می توانید روی گیم رویال حساب کنید. و خرید جم کلش اف کلنز خود را به گیم رویال بسپارید.




:: برچسب‌ها: خرید جم کلش اف کلنز,خرید GEM فری فایر,خرید سی پی بازی کاد موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: